lokasi : opis, kl
masa : 4.00pm

aku ber-impi mahu ke bazaar blk keje nnt.,,.,aku xkire, arini nk makan yg best2 dgn puas,,. org nk kate ape kt aku kate la, yg pasti aku mahu beli beriani ayam + soya panas + roti jala + cucur udang juge cucuk-cucuk,...,

lokasi : umah, cheras
masa : 5.30pm

on da way blk dari opis sudah renyai, smp rumah mndi dahulu,,,. tutup pili air,.,.kelihatan luar rumah langit semakin gelap, angin kuat menggila disertai rembesan ujan yg lebat.,,.sedikit sayu hati aku mase itu,.,.

lokasi : depan tingkap, masih di rumah, cheras
masa : 7.24pm

Allahu Akbar Allahu Akbar,


sayup kedengaran azan dilaungkan, ptg itu teman berbuka ku hanyalah bekalan roti gardenia coklat rm0.60 tu, sekotak air milo 250ml, serta sebiji tamar.,,. aku sayu memandang kelebatan hujan di luar rumah.,.,~



sesungguh nya hujan adalah rahmat dari Allah SWT yg tak terhingga,..,amin.,~

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati