www.facebook.com - page pertama yg terpapar tak kala mozilla dilancarkan..

masuk user name.,.,,.,.bla bla bla
masuk password.,.,bla bla bla
loading,.,,.lalalala~
keluar mainpage,..,~

1 friend request.,.,,.owwww yeah, pagi2 da ade peminat add,..,~
you You have a friend request from Norlaila K..........................

.
.
.
.
.
.
.
owwww man.,.,,..,mcm name kakak sulung aku je,.,.
ye.,.,.itu mmg dia,.,..dan................
.
.
aku murung sepanjang hari...memikir kan

1.perlukah aku accept request dari dia..?
2.perlukah aku ckp kt dia aku dah 4 thn x bukak facebook..?
3.perlukah aku closed akaun facebook aku..?

-konklusi nye, kebebasan aku bermain kata2 difacebook sudah sampi ke hujung nya.,.,~

Crazy Rabbit Emoticon

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati