arini (eh, ke smlm..?) aku gi keje lewat sket,.,,. badan aku sengal semacam je, so aku bgtau manager yg aku masuk lewat,.,. pas mandi, wakfir manje2 suh aku antar die gi keje.., so, kwn nye pasal, aku pon antar la die skali,, sambil2 tu aku sarapan dlu kt mamak sebelah cc die keje tu,.~

"ya abang maw mkn apa..?" smbl menunjuk kan set "value meal" utk sarapan pagi.,..,eceh, cam mcD la plak,.,.,.

set value mealnye adelah, telur 1/2 masak 2 biji, satu set roti bakar berserta segelas teh tarik..sume nye beharga rm3.60 rm2.50,.,.,.sah dari pkl 7.00pg - 11pg,.,. kan aku dah kate, macam mcD siyakkkkkkkk,.,.,.~ murah ke,..? ntah la,.,.

"xpe la ane, bg teh tarik ngan maggi goreng pedas ae.,.,,..," jwb aku spontan,.,.ape kejadah mkn maggi goreng pagi2 nih,.,.x berkhasiat langsung,,.~

"pidas aar...~" ane tu mengajuk aku,,..,

"ye pedas".,.ulang aku,.,.~

smbil2 tggu,.,.aku check2 nset kot ade msg lupe nk reply smlm,.,.~

"ok abg siap,.,.,.,."

"tq arrr,.,..,"

smbl2 menjamah sarapan pagi tu, aku tgk siaran tv yg ditayang kan secara sambil lewa,..,~
sampai lah abes sarapan aku,.,.alhamdulillah, dpt lagi aku makan arini,.,.~ kemudian selepas mmbersihkan mulut ngan tisu, aku melihat kembali rancangan tv tu dengan lebih FOKUS,.

pergghhhhh, baru aku prasan, aku layan Saseme Street rupenye,.,.,. kejadah nye mamak nih pasang saseme street pepagi nih.,,. ingat tadika kemas agak nye,.,.~ pagi itu sungguh indah,.., bayar sume bill mkn, start motor, aku meneruskan perjalan ke tempat keje,.,. aku tersenyum sendirian diatas motor mengenangkan peristiwa itu,..,.,~




These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati