malam nih sngguh b0san,..,entah lah, semenjak dua ni aku rase sungguh kosong.,., so, mr.google merupakan salah satu teman baik ku,..,.,~ so, minda aku secara rand0m memilih satu perkataan untuk aku taep di google.,.,.,~ "siput babi".,,.ya siput babi, aku pon xtau kenapa prasa itu yg dipilih secara rawak oleh minda aku,..,mungkin kerana byk sgt berita pasal "babi" kot skang nih.,.,,

kemudian nye aku menekan butang search,,.,. cube teka apa yg berjaya di "query".,.,~ mcm2 la hasil gelintaran yg keluar.,., tp salah satu hasil gelintaran yg wat aku berbisik "WTF..?" antaranya :-

1. Hukum Makan Siput Babi..?

pastu aku search image utk "siput babi".,,~
semakin ghairah prasa itu keluar,..,antara nye,.,.:-

1. berkaitan hukum makan Siput Babi
2.
bolehkah kita makan siput babi?
3.
Siput babi bleh makan ke?
4.
Siput babi.... Tasted better than I have expected.

adehhh.,.,dah xde mende laen ke nk makan,.,.,..,~



" siput babi masak ape ntah "

" siput babi sour "

" sup babi siput babi "

p/s : credit to image owner

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati