jangan adili buku dari kulitnye.,,.,.~

aritu lebih kurg 1230 mlm ngah sy0k2 ngayat awek kt YM, tetibe je aku rase cam sedap ati,..,cam ade sumething xbag0s je.,.,.,kruk krak kruk krak ttibe kedengaran,,.aku, tetibe rase len mcm, bunyi ape tu..? peluh jantan aku mengalir deras.,.,~ setelah aku amati bet0l2.,.,cheh, wat saspen je.,,.perut aku mengluar kan irama kelaparan rupenye.,.,~

then aku siap2 utk mencari mangsa utk masak mkn tgh mlm aku..,.,,~ turun2 je tgga flat aku nmpk plak kelibat abg berger,..,huh lame t0l xmkn ramly beger nih,,sik mkn mekdi je.,.,so aku order la berger ayam double ngan cheese.,.,pe? igt mekdi je ade,.,..,brader tu pon ade.,.,so sementara tggu brader tu siapkan makan tgh malam aku, aku berdiri je melangu tgk berger aku dimasak.,.,gayanye breder nih cam geng2 rempit.,.,.,rambut cam otomen ace kaler2 highlight kunen.,.,ah' persetan kan sume tuh.,,.aku lapar, "brader, cepat la masak, aku lapar dah ni, kang wa kropok lu tau la..,".,,.(bisik ati aku),..hehe, nak sound direct segan plak,,..,,.~

ttetibe, dtg la 2-3 org brader tu nye mmber.,.,dengar arr diorg sembang2, brader yg wat berger tu ckp ngan mmber die,,..,pasal xtvt rempit agak nye,.,.~

brader beger : smlm gua mnang beb, dpt 30 biji.,,.,..,,.pastu skali lagi klh plak, kene hulur blk 20 biji,..,
mmber brader beger A : tu la lu, dah menang ilex la dlu, ni tamak sgt, tu pasal la kalah,..,.,,
brader beger : ala, gua segan la, dah menang tr0s blk, xbest la plak cam bacul je,.,.tu yg gua layan je.,,.
mmber breder beger B : td pas minum kt mamak tu kan, gua benti kat traffic light, pastu ade geng budak botak tu ttbe je tendang blakang moto gua, gua bukak visor usha keras la kat die,..,.,.
brader beger : lu usha je ke, apsal lu xlibas je..?
mmber breder beger B : agak mmg gua nk libas je, die tgk muka gua cam nk angin je, die ckp ilex la, xkan memain pon xley.,.,.,,.

.
.
.
.

pastu diorg sembang ape aku xpeduli dah, pasal beger aku cam dah siap je.,.,ngah2 brader tu angkt 2 keping daging ayam beger aku, ttbe terjatuh sekping daging ayam tu,.,.,"ALLAH HUAKBAR",.,.ngan spontan ayat keramat tu terpacul tu dari mulut brader tu,..,"maap ae bang terjatuh plak, saye wat laen yg satu lagi".,.,aku senyum je la.,,..,hehe, xsangke se-rempit² brader tu, maseh mampu mengungkap kan ayat tu dalam spontan,..,klu x, mcm2 ayat2 lucah kuar,..,~
dah siap2 sumer, aku byr, blk la melantak beger dpn pc sambil layan Batman.Gotham.Knight,..,abes mkn, kumur2,,..,.,zZZzzzzZZzz,..,~

malam tu aku xdpt td0o lena memikir kan, pebende 30 biji, 20 biji yg brader beger tu kate kan, 30biji tu =rm30 ke @ rm300 ke @ 30 biji buah mangga ke @ 30 biji motor ke,..,ntah la.,.,,,.~

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati