kalau xphm, kami sudi membantu anda,.,.~

suatu tgh ari semasa praktikal dahulu,..,..,.,,.
superior aku : heyri, gi tgk pc staff baru tu, die ckp pc die xleh on la,...ko tgk la ape yg patu
aku : baik tuan!!!!!!!!!!!!!!!


tmpt akak tu @ staff baru,,.,.~
aku : salam, saye heyri dari bahagian teknologi maklumat,.,.td bos saye ckp akak ade call pasal pc problem..,
akak b : salam, hah masuk la, cube tgk kan sat pc nih, dr td saya dok tekan2 tapi xmau nyala2 pon menda nih,.,..dok tulih no signal detected ja,.,.(loghat utara),.,.~
aku : jap ye kak, saye tgk kan sekejap,,,baru start keje ke arini kak,.,.? (bahasa pasar + pertanyaan semulajadi masyarakat melayu),.,..~
akak b: a'ah, baru ja mula arini, sebelum ni akak kerani kat Yan nu sana.,,..,(sambil neng0k2 aku godek pc dr blakang,.,.)
aku : owh yeke,.,,.,.(sume cam ok je,.,.sambil belek2, ketat2 wayar, swicth on extension),.,.,.pastu aku tekan button on pada pc nye...seperti biase,
viunggggggggg bunyi kipas, dan logo DELL tersergam pada paparan monitornye,,.~
akak b : owh kena tekan na menda kt kotak besaq tu,.,.akak igt tekan button kat tv tu ja,..,(sambil jari runcing nye menunjuk ke arah CPU,,,.,.)
aku : huh..?,.,. sambil jeling tajam pada akak tu,.,.,.(ade kah die saje mempermain kan perasaan aku..?),...
akak b : sory na adik, akak mna la penah pakai menda2 nih, dulu keja pakai mesin taep ja,,..,tgk menda ni cam tv ja,..,(katenye sambil tersipu-sipu),.,..,
aku : owh yeke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,.,.ni dah ok da ni, nnt ape2 bgtau la ae,.,.~ (kate aku sambil berlalu pergi disusuli ngan senyuman manes),.,.
akak b : adik, time kaseh na,.,.,.~(die juge senyum manes),.,.
aku : same2,.,.seb baik ko, klu x mmg aku chop slam ko tanpa kompromi,.,.~ (bisik hati ku),.,..


dunia2, ade lagi org camni ae,,.,. (sambil senyum sendirian),..,.~

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati