pink, warne pembunuh lelaki,.,.anyone? ~

klu korg perasan, skang nih semakin ramai lelaki2 yg terjebak dgn pakaian2 pink,.,.sesuatu yg membuat kan aku rase nak xsenang hati dan rase mahu je campak tin 100plus kat pale diorg,.,.ntah, aku mungkin bl0m bley ber"asimilasi" ngan warne pembunuh lelaki tu,..,~

klu aku jln ngan mmber laki, nmpk je laki pakai pink,.,.,.~konfem kami2 wargajantina lelaki akan mengumpat, menyeranah, menghambur kate2 kesat, kejeian, cacian, boooo-yan, fu***-ian, "si lembut", "si sotong", "abg sayang", "gay laknatullah", "sia******-la", "pegi M la korg",..,.dan segale sumpah seranah kepada si pemakai,..

tp aku mengalami sindrom ke"confuse"an dan anjakan paradigma bile berjalan bersama teman @ kawan wanita aku,.,..,berbeza amat pandangan merekan ngan wargajantina lelaki seperti kami.,. pantang je nmpk laki pakai pink,..mule la dengar ayat berbulu telinge,..,"waaa, cute la die pakai pink",.,.,."waa, comey nye die pakai pink,.,.", " u tau, i suke tgk laki pakai warne pink",.,."u xmo ke pakai cam die, mesti sexy kan..?",...,huh, tersejat gak darah aku dengar,.,.mau je aku "lututi" pale diorg nih, tp mengenangkan mereka kaum yg indah lagi lemah, aku iyekan saje pendapat meraka ngan senyuman plg manis, tetapi amat pahit utk di telan,.,..,~

servey 4 da pink,.,.,.later,.,.~

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati