kalau lah aku,.,.,.,.,.~

gedengang!!!!!!!!!!!!!,.,.pintu bilik aku kt opis dibuka ngan begitu sopan skali.,.~

member_aku : weh, ko umur bpe arr..?
aku : thn nih masuk 23,.,.apsal..?
member aku : so ko lahir 1985 la ae..?
aku : a'ah,.,.,.
member aku : kire ko nih sebaya ngan christiano ronaldo la,.,..
aku : ye kot, so...?
member aku : ko tgk die tu, umur same ngan ko, gaji die dah beratus ribu pound seminggu.,,.maen ngan manchester united lagi,.,.spe x kenal Man U..? Banding ngan ko, ddk sini ape ade,.,.,..,? tgk betapa berjaya nye die, ko x jeles ke..? ibarat ko ngan die macam basikal tua kene lenyek ngan lori scania ko tau x,,..,hahahahaha,.,.
aku : weh ko gile ae..? baik ko kuar skang sbl0m aku transform jadi optimus prime,.,..,~ xde mase aku nk layan ko, aku byk keje nih,.,.,.blah!!!!!!!!!!!!!!!!!
member aku : hahahahahahaha <--------------- (keluar dr bilik aku smbl ber-lari² anak disusuli ngan ketawa laksana ifrit yg berjaya memesongkan anak adam dr melakukan suruhan Allah SWT),.,.


aku termangu memikirkan, kalaulah aku berjaya mcm christiano ronaldo,.,..~

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati